Da Vida Tour

On April 24 2016 we celebrated the First Da Vida Tour. Cyclist from Puerto Rico participated in this event to support the Team Gift of Life Puerto Rico that will be participating in the Transplant Games of America this June in Cleveland Ohio. We hope we can have more around the world so Fundación Stefano's message of organ, tissue, cornea and bone marrow donation reaches many. Thank you Stefano for the gift you left behind... At this event 78 people registered as organ donors. That is a huge amount, and we can say Da Vida Tour was a complete success. We at Fundacion Stefano Steenbakkers Betancourt are making a difference creating awareness or organ, tissue, corneas and bone marrow donations! Fundacion Stefano is determined to get a second chance of life for many.

//Español

El 24 de abril 2016 celebró el primer Tour Da vida. Los ciclistas de Puerto Rico participaron en este evento para apoyar el Team Gift of Life Puerto Rico, que van a participar en los Juegos de Trasplantes de América este mes de junio en Cleveland, Ohio. Esperamos tener más personas en el mundo para que el mensaje de donacion de órganos, tejidos, córnea y médula ósea de la Fundación Stefano llega a muchos. Gracias Stefano por el don que has dejado atrás ... En este evento 78 personas se registraron como donantes de órganos. Esa es una cantidad enorme, y podemos decir que el Tour Da Vida fue un éxito completo. Nosotros en la Fundación Stefano Steenbakkers Betancourt estamos haciendo una diferencia en la creación de conciencia de donacion de órganos, tejidos, córneas y médula ósea! Fundación Stefano está determinada a conseguir una segunda oportunidad de vida para muchos.