Fundación Comunitaria de Puerto Rico

May 4, 2016

Today a new alliance is created between the Fundación Comunitaria de Puerto Rico as fiscal agent and Stefano Steenbakkers Betancourt Foundation dedicated to support, educate and raise awareness of organ, tissue, cornea and bone marrow donation.  The Puerto Rico Community Foundation is a nonprofit organization with a 30-year trajectory that functions as a philanthropic advisor to individuals, families, and nonprofit organizations and corporations in Puerto Rico and at the international level. It is the first community foundation in Latin America and the Caribbean and the only one of its kind in Puerto Rico.We will now be receiving donations for Fundación Stefano under this fiscal agent.  Thanks for your support.

//Español

Hoy, una nueva alianza es creada entre la Fundacion Comunitaria de Puerto Rico como agencia fiscal y la Fundacion Stefano Steenbakkers Betancourt, dedicada a apoyar, educar y crear conciencia de la donacion de organos, tejidos, cornea y de la médula ósea. La Fundacion Comunitaria de Puerto Rico es una organizacion sin fines de lucro con una trayectoria de 30 años funcionando como un asesor hacia personas, familias, organizaciones sin fines de lucro y coroporaciones en Puerto Rico e Internacionales. Es la primera fundacion Comunitaria en America Latina como tambien en el Caribe y la única en Puerto Rico. Ahora estaremos recibiendo donaciones para Fundacion Stefano Steenbakkers Betancourt bajo esta agencia fiscal. Gracias por su apoyo.

Support Program for Parents and Family of Angels

August 15, 2019